更多

    【有片】失憶定無知?特朗普在公開場合稱 Apple CEO 為「 Tim 蘋果」

    Mickey Chan
    Mickey Chan
    愛模擬飛行、希望終有一日回到單車上的宅,眼鏡娘控。座右銘: 1.膽固醇跟美味是成正比的; 2.所有人都可以騙,但絕對不能騙自己; 3.賣掉的貨才是錢,不賣的收藏品不值一文; 4.踩單車,是為了吃更多美食! 5.正義的話語,不一定出自正義之人的口;

    美國總統特朗普口不擇言係常有嘅事,佢仲有個習性,就係成日噏錯人哋個名。而今次畀佢改咗名嘅,就係 Apple CEO Tim Cook 。

    老實講,雖然未至於好似 Steve Jobs 被膜拜為神,但貴為世上首間市值衝破萬億嘅科技巨企掌陀人,只要略為關心下科技動態,又或者留意下股市行情,應該都會知道 Tim Cook 呢個人。而今日早上,特朗普參加美國勞工政策諮詢委員會會議時,竟然搞錯咗就坐喺佢身邊嘅 Tim Cook 個名,稱佢為「 Tim Apple 」。

    特朗普當時其實是在表揚 Apple 擴大在美國的投資:

    我們準備開放勞動力,因為我們必須要做。我們有那麼多公司進來,人們像 Tim 那樣——你在各方面進行擴展,並且做著一些事我真的希望你一開始就做的事情。我經常都說:『 Tim ,你應該開始在這裡做』,而你真的在我們的國家進行大投資。我真的非常高興, Tim Apple 。

    您會感興趣的內容

    相關文章