更多

    Facebook 冧機 Telegram 多 300 萬新用戶

    Mickey Chan
    Mickey Chan
    愛模擬飛行、希望終有一日回到單車上的宅,眼鏡娘控。座右銘: 1.膽固醇跟美味是成正比的; 2.所有人都可以騙,但絕對不能騙自己; 3.賣掉的貨才是錢,不賣的收藏品不值一文; 4.踩單車,是為了吃更多美食! 5.正義的話語,不一定出自正義之人的口;

    Facebook 今日冧機,連帶 Instagram 、 Facebook Messenger 和 WhatsApp 都受影響。正所謂此消彼長,對家 Telegram CEO Pavel Durov 晏晝就喺自己 Telegram Channel 貼文,話過去 24 小時 Telegram 多咗 300 萬用戶註冊,仲話佢哋擁有真正嘅私隱同無限容量。

    02

    咁又唔怪得 Durov 咁口響,因為 Telegram 呢個免費即時通信軟件到而家都唔係靠廣告生存,而且由 2013 年開始就已經引入點對點加密傳輸。你又有冇因為 Facebook 冧機,攞返個 Telegram 出嚟用?

    您會感興趣的內容

    相關文章