更多

    自由鳥 Mobile 推新遊戲可組隊玩賺數據

    Alan Ng
    Alan Ng
    《PCM》副總編輯 @Plug Media

    自由鳥 Mobile 於開學前,即 8 月底特別為一眾學生哥推出限定 4G 上台計劃,只要年齡介乎 11-25 歲,兼持有效學生身份證明文件的同學仔,上台的話就可比一般計劃有更多流動數據使用,例如最平的 $90 月費,一般只得 5GB 數據,但學生計劃就有 6GB , $120 月費就有 9GB 用量, $140 月費就有 15GB 用量,而最高的 $150 月費就有 21GB 用量,還有以上計劃於凌晨 1:00-6:00am 時段數據更是任用,睇直播、煲劇、打機就更爽!

    另外,用戶要管理自由鳥 Mobile 的服務,全是靠 App 去做, App 內一向都有遊戲讓用戶賺數據,9 月內,自由鳥 Mobile App 將會有新遊戲推出,當中更可組隊參加,集齊 100 個用戶分三組齊齊熱鬥,玩得更過癮,當然玩遊戲亦會有獎賞,可以攞虛寶亦有數據流量,有得玩又有著數!啱晒學生哥!

    自由鳥 Mobile 有更多新遊玩,讓用戶賺取虛寶及數據。
    自由鳥 Mobile 新 update 有更多遊戲玩,讓用戶賺取虛寶及數據。
    其中《Birdie King》就是玩整漢堡包,簡單易玩。
    其中《 Birdie King 》就是玩整漢堡包,簡單易玩。
    遊戲中除了可賺取金幣、鑽石等虛寶,亦有數據流量可賺。
    遊戲中除了可賺取金幣、鑽石等虛寶,亦有數據流量可賺。
    甚至可組隊參加,集齊 100 個用戶分三組齊齊熱鬥。
    甚至可組隊參加,集齊 100 個用戶分三組齊齊熱鬥。

    您會感興趣的內容

    相關文章