首頁 流動裝置 Instagram 更新 不再局限於正方形相

Instagram 更新 不再局限於正方形相

5513abd3e8997d7578f2cf63b568014eecb4d0fc.png

相信 Instagram 呢個 App 無人不識,朋友仔一張張正方形嘅相排滿任你睇,連 Apple 都突登為大熱嘅 Instagram 而增設正方形的相就知呢個 App 不可忽視。

但用開嘅都知相一定要正方形,有時想 up 張長方形嘅相要用其他 App 執成正方形先可以再用 ig 分享俾 friend 睇,係咪覺得好唔方便呢?

左圖為正方形相,右圖長方形相,只要按一按張相的左下角粒掣,就唔洗再預先用其他 App 整到張相變正方形先 up。

Instagram 今日繼可以 upload 片之外的另一重大更新,就係可以將打橫或者打直嘅相同影片直接 up 上 ig,是咪方便好多呢?只要上 Play Store 或者 App Store 更新即可,喺㨂完相嘅左下角有個掣,按一下就解除正方形嘅束縛,可以無拘無束鐘意 up 咩形都得。

講到呢度,我好似未有你 ig 喎,快啲 follow(pc_market)留意住我地嘅最新動向啦!

來源:9to5Google

Exit mobile version