首頁 新聞 WWDC 【ZCOPE】Apple M2 加持新 MacBook Air WWDC 2022 最大焦點?值不值得買?

【ZCOPE】Apple M2 加持新 MacBook Air WWDC 2022 最大焦點?值不值得買?

WWDC 2022 之中,iOS、macOS 等更新固然重要,但對於一般用家,新處理器 Apple M2 登場以及新 MacBook Air 才是整個活動的主菜。究竟新Macbook Air 有乜好處?又有冇唔好的地方?真係要買又應該揀邊款?呢條片會同大家講講。

Apple M2 加持新 MacBook Air   WWDC 2022 最大焦點?值不值得買?

ZCOPE!定期新片上架!

同你分享我哋嘅數碼科技.玩樂生活!記得即刻 Like、Share 同埋訂閱我哋嘅 Channel,仲有㩒埋個鐘仔呀!請大家多多支持!!!

YouTube: 按此
IG: 按此
FB: 按此
Twitter: 按此

Exit mobile version