更多

    《盜火線》導演修復 BD 鐵盒版缺貨

    要數 90 年代嘅荷里活警匪經典作,《盜火線》必定榜上有名,事關呢套電影集結咗阿爾柏仙奴、羅拔迪尼路及韋基馬等好戲之人主演,而且不論劇力、人物關係及槍戰場面都極為出色,而霍士最近取得版權重新發行雙碟修復版 BD,從畫面、音效及附錄都比之前嘅單碟舊版有所改進,畫面嘅亮度及細節有提升。而音效亦從舊版嘅 Dolby TrueHD 5.1 改為 dts-HD MA 5.1 聲道,並增加咗多項製作特輯。

    1230PAS04P04

    今次香港修復版分為膠盒及鐵盒裝,據聞鐵盒裝嘅貨源非常少,立即引起炒風,不過一向不太熱衷鐵盒裝嘅巴頓反而覺得既然製作公司重新修復聲畫,實在沒有理由不推出 4K UHD 版本,加上已經有舊版在手,不妨靜觀製作公司是否會推出 4K UHD 版,屆時更有機會用上 Dolby ATMOS 或 dts:X 新世代全方位音效。(以上純粹個人意見,到時如果無出 4K UHD 版唔好鬧爆巴頓)。

    您會感興趣的內容

    相關文章