更多

    【劇透系列】iPhone 6S 包裝盒多條魚!?

    25bff133423de1646ce0f38193413b2e5bc4e510.jpg

    愈接近 9 月頭傳說中嘅 Apple 發布會大日子,就會愈多「疑似」「劇透」「內幕消息」「諜照」湧現,當中唔少消息來源為聲稱係供應鏈一分子嘅大陸廠商。今日又有疑似iPhone 6S包裝盒諜照在大陸網站流出,最奇怪係盒面設計竟然由純白色,改為加多條金魚!?

    諜照解像度甚低,而且僅得一張已拆開的包裝紙,側面印有「iPhone 6S Plus」字樣,可信度成疑。據稱包裝上的金魚的顏色,會根據機身顏色而有所不同;唔知又會唔會有橙色撞粉紅色嘅金魚?不過亦有網民認為,在純白色盒面上Key圖輕而易舉,而在盒面加上花俏的金魚圖案亦不合乎 Apple 一貫的設計風格,照片很有可能屬偽造。

    同時,該網站亦有消息指,iPhone 6S Plus 的電池容量比現時的低,由 2,910mAh 減至 2,750mAh;不過可能係效能有所提升,可節省電量呢~

    來源: cnBeta

    您會感興趣的內容

    相關文章