更多

    【場報】易推靚聲 Focal Spirit Classic 平千二銀

    要揀一款滿足家用及流動用途的耳筒確實不易,因為兩種用途的特性確實是有差距,而且家用級耳筒一般情況下都較難推動,所以都好難帶出街用,不過巴頓都知道大家都想搵個可以討好兩邊用途、價錢又較實惠嘅耳筒,所以今期就特別搵咗款法國音響品牌嘅款俾大家參考吓。

    Focal Spirit Classic 家居流動兩用,依家仲有特價。

    來自法國的 Focal 過往都以推出喇叭為主,但五、六年前開始涉足耳筒耳機產品,音色及效果都得到用家的肯定,而 Spirit Classic 雖然定位為高階耳機,但亦照顧到手機或流動產品的用家,當然用耳擴推動效果一定更好,但即使用手機直駁都不致於完全失去應有的細節及音場,耳筒採用聚酯薄膜及鈦合金 40mm 動圈單元,震膜反應不俗,頻應範圍達 5Hz-22kHz ,音域足夠應付不同類型的音樂。

    Spirit Classic 的耳罩可將整個耳朵包覆在裡面,配合記憶泡棉材質,增加了舒適度。不過,巴頓講到尾都係被個價錢吸引,事關旺角星際 DMA 泛音正做緊減價,原價 $3,180 ,特價 $1,890 ,差唔多平咗成千二蚊,呢個價就真係幾無敵。

    售價: HK$1,890
    查詢: DMA 泛音 ( 3971 0242 )

    您會感興趣的內容

    相關文章