更多

    【實機睇真啲】BlackBerry Android 手機有圖有真相

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。
    c264539cabe07f4e3de0ed936a25f45064004cb6.jpg682229b0bba7392a186f20f0d6823681007ce475.jpg
    屏幕大小估計是 5-5.2 吋左右,而只要向上一推就可露出招牌 QWERTY 鍵盤。18MP相機有OIS功能,仲寫住Fast Focus,唔知係咩料呢?

    坊間流傳 BlackBerry 會推出一款運行 Andorid 的手機,而月頭更有諜照流出,又側芒又鍵盤令人期待。最近更有實機相現身,等大家睇真啲個真相。

    預計名為「Venice」的新機在早前的流出圖之中,可見是一款大芒加側屏加鍵盤的混合體,如今在實機圖中可以更肯定這部 BlackBerry 「大絕」是一款什麼樣的手機。從相片可見 Venice 擁有雙邊側屏設計,好似 Galaxy S6 Edge 一般,屏幕大小估計是 5-5.2 吋左右,而只要向上一推就可露出招牌 QWERTY 鍵盤,不過看來比一般 BlackBerry 手機鍵盤的鍵帽略細,好唔好打真係到時先知。

    機背部分用上 Bold 系列的炭纖紋設計,夠型格,而鏡頭就用銀圈包住,並顯示會有 18MP 解像度及 OIS 功能,亦有雙色閃燈設計。據聞部機會年底現身,唔知融合了 BlackBerry 特有功能及保安性,再加上 Android 系統的方面,吸唔吸引到大家呢?

    圖片來源:Techrum

    您會感興趣的內容

    相關文章