更多

    【正版是王道】Sony稱正研支援PC玩PS4遊戲

    33da45adfa0c8e794af58877d33ed3a9edbc2268.png

    日前先報道過,有開發者自行開發咗一款 Remote Play App for PC,可以喺 PC 上串流玩 PS4 遊戲;App 就仲未正式推出,不過就預計會收費約 $10 美金。話口未完,Sony 之父、Sony Worldwide Studios 總裁吉田修平就喺 Twitter 上還擊,話:「我哋都研究緊支援 PC Remote Play 功能。」

    吉田修平話,有人問佢 Sony 係咪都會提供 PC Remote Pla y功能,佢就回應話冇錯,公司確實係開發緊官方嘅 Windows 同 Mac App。雖然佢就冇提到官方 App 推出日期同係咪免費,不過都算係一大進展,對之前期待有得喺 PC 打 PS4 嘅機迷嚟講絕對係喜訊。不過早前宣布推出收費土製 Remote Play App 嘅開發者 Twisted 就一定好頭痛,佢花咗超過一年時間開發 Remote Play App,諗住賺返一筆,點知殺出Sony呢個程咬金,你叫佢點算好?

    來源: Shuhei Yoshida Twitter

    您會感興趣的內容

    相關文章