更多

    【沙排專用】Swatch 推 Touch Zero One 運動智能手表

    ee8b964b05f09259c7cf79b7dc2d2a035a20368f.jpg

    暑假即將結束,但夏季仍然未完結,係時候抓住夏天的尾巴衝到海灘。沙灘排球愈來愈流行,就連瑞士表廠 Swatch 都特地為呢項運動推出全新運動智能手表 Touch Zero One,仲加入擊球同擊掌等特設嘅功能,啱晒各位健兒啦。

    Touch Zero One 採用觸控式屏幕,並有專屬手機 App 分析數據。手表除了具備一般智能手表的計步和計時功能,亦特地針對沙灘排球運動,加入各「擊球」功能,手表內置的傳感器會記錄佩戴手腕的擊球次數及每次擊球的力度;比賽結束後,用戶亦可透過手機 App 分析平均擊球力度、單次擊球力度及所耗卡路里等數據。呢項功能唔止沙排,其他運動例如排球、網球、乒乓球等等都適用。

    697c991658c7c89553d5035313f169577d3cf0e8.png

    排球隊員間經常會互相擊掌打氣,看台上嘅觀眾亦會投入鼓掌,Touch Zero One 嘅「擊掌」功能就會計算用戶擊掌嘅次數及平均力度,並以數值顯示出來。係有少少無聊,不過知道自己拍手有幾大力都幾盞鬼(係,我的確係諗起人妖打排球:「教練,我要大~大~力!」)。

    Touch Zero One 嘅訓練模式亦相當有趣,完成會日嘅目標後,「教練」會獎閣下一杯雪糕;愈接近目標,杯雪糕就愈大。不過計女版主話,Touch Zero One 最吸引嘅地方係採用 Swatch 專用電池,官方指毋需每日充電,續航力都有幾個月。

    Touch Zero One 系列將於 9 月 10 日推出,官方 App 支援 iOS 及 Android 版本,每款定價 $1,080。

    您會感興趣的內容

    相關文章