更多

    【無陰公】「傻仔」截的士運LeTV 被夾帶私逃

    91532955a592d9abcca9bac7f2a237978ff36cab.jpg

    買大件家電,唔少人都會選擇供應送貨服務,寧願俾多少少錢同等耐少少,但省卻自取搬上搬落的麻煩。之但係,仍然有唔少人會心急等唔切,想快啲收到新產品而選擇自取。最近網上瘋傳一段江湖傳聞,一名自嘲「傻仔」的苦主自取 50 吋大電視,發現自己架車放唔落,截架的士幫手車返屋企;點知的士司機竟然夾帶私逃,車走部電視後逃去無蹤!

    根據傳聞,事主自嘲「傻仔」一名,最近收到通知指預訂的 50 吋 LeTV 終於有貨。「傻仔」高高興興去拎貨,豈料電視連盒實在太大,塞唔入自己架車,於是隨手截停一部的士,將電視放進的士後座,講低地址,就上返自己架車尾隨的士打算回家。點知去到長沙灣一個燈位,的士突然「一個屈尾十」,自此失去聯絡,唯有報警求助。更可惜的是,事主當時剛巧將「車 Cam」拆走,無法攝錄證據或的士車牌號碼。睇返樂視官網,一部 50 吋嘅 X50 Air,連同月費總價值逾6千港幣,而且支援 4K,都唔野少。

    db318966c652ed9f257b96df0a5b9e7bb42062ce.JPG

    樂視得知傳聞,都話:「真係好離奇!」雖然未正式收到顧客求助,不過官方就拍心口,話如果事件屬實,希望可以送返部電視俾事主咁話;唔知事主會唔會好過少少呢?

    您會感興趣的內容

    相關文章