更多

    【達人速試】用 Apple Pencil 喺 iPad Pro 畫畫會係點?

    ad48d63ba4f4ca5e4690f5d427a6b3a72c9d81f7.JPG

    Apple iPad Pro 推出,有同事話拎佢睇 mytv 應該會好開心…不過佢話得係 Pro,都係希望可以幫到設計人士有一返作為,用盡部機同佢支筆,不過對於畫支火柴人都畫面到既我…點可以用得到部機…所以搵來達人,畫「塵仔」嘅圖文作家 Rap Chan 同我地試用一下。  

    Rap Chan 用左些少時間試畫,兩三吓手勢就畫左一幅插畫,對於 iPad Pro ,佢第一個感覺都係覺得好大部,不過拎係手,唔需要「吊筆」畫畫呢個感覺幾好; Rap 日常會用電腦加繪圖板畫畫,覺得 iPad Pro 唔需要每次都調校好畫板的角度,加上繪畫時無明顯的「延遲」,是 iPad Pro + Pencil 的其中一個優點。

    0f97adb06379c4b53f394f3e1cee4b09b0ee3ce9.JPG

    雖然 Rap 平時好少會用 iPad 畫畫,不過佢明顯對 Apple Pencil 有較大的興趣,例如倒轉支筆可以當擦膠使用,但就要配合不同的程式(試玩時未用到),同時 Rap 表示自己平時都有幾支繪圖筆隨身或放於不同的地方,因為會擔心有機會遺失… Pencil 的售價較一般的繪圖筆高幾倍…要配置好幾支的話成本即時大增…

    至於程式方面,雖然目前在 iOS 上已經有大量的繪圖軟件,不過對於 Rap 的使用方式卻未必可以滿足得到佢…原因是 Rap 平日的使用集 Ai 繪圖,但目前 iOS 軟件部分並未有全面的兼容能力, Rap 希望可以在 iPad Pro 推出以後, Adobe 有能力開發出較全面的的程式,例如Ai、Ps 中的工具集可以同樣放在 iPad Pro 的大畫面上,令到操作更加就手,相信對戶外使用會有更大的幫助。

    更多內容:

    iPad Pro、Smart Keyboard、Apple Pencil 開箱速睇!

    試玩!iPad Pro 功能表現速試

    iPad Pro 專用 App 率先睇

    用 Apple Pencil 喺 iPad Pro 畫畫會係點?

    您會感興趣的內容

    相關文章