更多

    【 聖誕唔想迫】上網睇 Google 街景感受氣氛?

    d476562a497c5ec1fee1cf22dfd1321872dadc2c.png

    聖誕節大家都係準備好節目未?唔知邊度好玩?人大咗唔想出街?不如大家用 Google 幫大家係香港精心製作嘅聖誕 Google 街景,欣賞多個商場景點的裝飾佈置。

    今次更可以透過 Google 街景的 360 度實境影像,觀賞皇后像廣場的「香港繽紛冬日節」會場、利園一期、希慎廣場、利舞臺、國際金融中心商場、置地廣場和海港城的聖誕掛飾、又或者是時代廣場中的星戰佈景等等!

    用戶只要使用電腦版 Google 地圖,或是 Google 街景(Google Street View)AndroidiOS 應用程式,觀看到以上景點感受聖誕氣氛。如果聖誕唔想出街同人迫…又或者希望約女神之前做定功課,今次 Google 可能又幫到你喇!

    您會感興趣的內容

    相關文章