更多

    充電兼保護,Apple Watch 有尿袋用

    Lawrence
    Lawrence
    《PCM》創刊編輯, 見證電腦由 Monochrome 到 3D,9.6Kbps 撥號到 5G 無線上網年代,DIY、攝影、影音、手機樣樣啱玩。

    首批 Apple Watch 最快今個星期五就會交貨,各位「準錶主」會點樣迎接呢隻新錶?好多周邊廠商就出了林林總總的 Apple Watch 周邊,務求將 Apple Watch 裝備起來⋯⋯

    4163e090e8453a66edab38de2dcc24adf77b4d7a.png

    這款號稱可以將 Apple Watch 使用時間延長兩倍的 wipowerband 外置充電錶帶,具有錶殻和錶帶的保護作用,就算用皮竹革錶帶都不容易弄污。不過其實那只是內置 250mAh 容量的小型電池,號稱可以延長一倍 Apple Watch 使用時間。38mm 和 42mm 分別賣 89 和 99 美元,有黑、白、藍色 (42mm),及橙、白、粉紅 (38mm) 顏色選擇,網上預購 6 月交貨。

    wipowerband 官方網站

    a0847bbdd2f7a852f3a0c977b320df7a23e4a6a1.jpg

    Apple Watch 雖然有跟一個 USB 火牛及充電線,但放在桌面充電始終不怎樣配得起高貴的 Apple Watch 吧,家中和 Office 各有一個 Apple Watch USB 充電座是常識吧。Mophie 的 Watch Dock 就十分高級,底座和錶底充電位都貼有高級真皮,基座以鋁質金屬打造,而且其高度有 4.6 吋足以讓 Apple Watch 垂直擺放,變成座檯時鐘。Mophie Watch Dock 賣價 59.95 美元,預購 5 月初交貨。

    Mophie 官方網站

     0ff9f96055ceda72b8d3383081ad06fec3bf0be1.jpg

    如果要幫 Apple Watch 充電,iPhone 又要充電但得一隻火牛點算?就算你有 1 出 4,但一檯充電線係 Office 張檯都已經霸氣盡失。Griffin WatchStand 看上去以為是可以同時替 Apple Watch 及 iPhone 充電,其實不是!它只是連充電線都沒有的機座,要幫 Apple Watch 充電,就得要將蘋果的原裝充電線收納到機座裡面,而基座有個深坑可以讓你橫放 iPhone,好處是讓書檯面看上去整齊一些,但用 29.99 美元買個座唔包線,睇唔到要揀佢個理由喎。

    Griffin WatchStand 官方網站

    ac0f1b7b8778514730118f126a76e5ea8c0a9cbd.png3ed81d189d116d33a2b4c07d22f13e52217081b5.png

    前面介紹的都是跟充電有關的,出到街又點可以無機套呢?錶都有機套?當然啦,否則十幾萬一隻 Edition 花左點算呀?專出手機機殼的 Spigen 就已經有大批 Apple Watch 保護殻等住應市,由最重型的 Tough Armor,中型保護的 Slim Armor 和 Rugger Armor,到簡單的 Thin Fit 和普通透明殻都有,另外又可以配屏幕保護貼,直情當 iPhone 咁玩。不過用得呢類保護殻反而讓人覺得有另一個意義,就係即時變身做 G-Shock,好似多左隻新款錶帶咁,向呢個方向諗係咪覺得抵 D 呢?

    Spigen 官方網站

    您會感興趣的內容

    相關文章