更多

    咁樣樣?Google 下代親生仔有樣睇

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。
    ad1611193a3c765cf89184fe379e856032ca8f46.jpg
    相機下面的圓形位置,唔通係指紋辨識功能元件?

    話說韓國方面有人洩露了一張疑似下一代 Nexus 手機的相片出來,而在這相片入面可以睇到唔少蛛絲馬跡。相片中見到部機應是用上霧面機背,並有大大隻 Nexus 字樣,同以往 Nexus 手機風格差不多,而「火山口」相機隔離就見到類似現時 G4 的鐳射對焦元件及雙色 LED 閃光燈,加上底下貼紙的 LG Logo ,可以肯定呢部機由 LG 代工。以上特點都未必吸引到你的話,更引人注意就一定係相機下面的圓形位置,睇落似乎係指紋辨識功能元件,意味新一代 Nexus 會有指紋保安功能。至於其他規格方面,有傳新 Nexus 會用 Snapdragon 808 八核心處理器、 5.2 吋屏幕及 USB Type-C 介面,是否屬實真的要等等有冇更多資料流出了。

    您會感興趣的內容

    相關文章