更多

    大牛龜電視重出江湖仲夠潮

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。

    呢個時代久唔久就玩懷舊,正所謂古老當時興,而且好多人都喜歡屋企玩復古風,所以有廠商推出懷舊外形家電,而呢個由日本廠商 Doshisha 推出的大牛龜電視就是一例。

    Doshisha_01

    講明係大牛龜電視,外形當然有咁上下啦!呢部 VT-203-BR 既然係由日本廠商製作,所以就用了 1970 年時的日本電視作設計藍本,米色機面上有操作旋鈕,加上桃木色機身,仲有四隻腳,真係好似返到去 70 年代日本咁。至於夠潮係咩意思?咪就係佢內涵並唔係「真正」的 CRT 大牛龜,而係一個 20 吋 LCD 屏幕,而且仲有 2 個 HDMI 輸入、LAN 介面、3.5mm 插頭同 USB 介面等等。當然部機係日本出品,VT-203-BR 支援 BS 或 CS 等廣播接收,還可以用 USB 介面插外置硬碟錄影。亦因為係 LCD 的關係,所以機身係可以打得開,放埋其他 AV 器材入去都得。呢部懷舊大牛龜 LCD 電視將於 11 月上旬發售,屬開放價格。

    [row][double_paragraph]

    外形夠懷舊,但其實備有 2 個 HDMI 輸入、LAN 介面、3.5mm 插頭同 USB 介面等等。
    外形夠懷舊,但其實備有 2 個 HDMI 輸入、LAN 介面、3.5mm 插頭同 USB 介面等等。

    [/double_paragraph][double_paragraph]

    亦因為係LCD的關係,所以機身係可以打得開,放埋其他AV器材入去都得。
    亦因為係 LCD 的關係,所以機身係可以打得開,放埋其他AV器材入去都得。

    [/double_paragraph] [/row]

    您會感興趣的內容

    相關文章