更多

    渲染圖流出 Note 7 今次玩雙側屏?

    連呎吋都有埋,似層層咁
    連呎吋都有埋,似層層咁。

    話說 Samsung Galaxy Note 5 推出已經係 2015 年 8 月嘅事,不經不覺又一年,又係時候出新機啦喎。網上就流出疑似新機渲染圖,仲話 Samsung 今年把心一橫,跳過 Note 6,將新機命名為「Note 7」喎,唔通我最期待的畫面提早出現鳥?
    另外亦有其他消息指 Note 7 會配備 USB-C 插口。
    另外亦有其他消息指 Note 7 會配備 USB-C 插口。
    講返阿「Note 7」,有網民喺 Twitter 發布疑似新機渲染圖,圖中可見屏幕同 S7 edge 一樣採用雙側屏設計,兩邊向外彎曲,估計為 5.7 至 5.8 吋芒;呎吋方面就估計為 153 mm x 74.5 mm x 7.8 mm, 比 Note 5 嘅 153.2 mm x 76.1 mm x 7.6 mm 厚啲啲。規格方面有傳新機會配備 USB-C 插口,仲會加入瞳孔掃瞄器。講到尾,呢部 Note 6 或者 Note 7 到底有幾大「碌」,相信等到 8 月就會知道。
    來源:Twitter, Android Authority

    您會感興趣的內容

    相關文章