更多

    貓貓直播睇好睇過魚樂無窮?

    f5743b0edc5cc429173c9eac837a702325227f11.jpg

     

    上星期日本 GooglePlay GAME WEEK 2015 秋舉行了一個別開生面的遊戲直播,將遊戲《ねこあつめ》(收集貓貓)現實化,按遊戲場景在 YouTube 上直播一群喵星人的日常生活,由朝早玩到夜晚,長期保持萬幾人收睇,好多人在辦公室偷偷睇,一睇就停唔到手,寧願開多個 Tab 做嘢都唔願 Close YouTube。令人想起好多年前,亞視有個皇牌深宵節目《魚樂無窮》,都係睇住缸熱帶魚游來游去,不知幾咁受歡迎。

    其實現實版《ねこあつめ》家陣響YouTube仲有錄影可以隨時睇,係全程 10 小時足本播放,最啱返工睇,可以一解放完假要返工的哀愁。

    IP Cam 的發明,除了監視屋企姐姐有冇打你個仔之外,其實唔少人用嚟偷偷監視屋企入面喵星人的行為。如果你冇拜喵星人做主人,一樣可以睇其他人公開的喵星人實況直播台。

    收容所直播系
    外國有好多動物權益志願機構,建立不同的動物收容設施,希望能讓動物受到照顧及治療,便日後被領養或野放。以下幾家專為喵星人而設的收容設施,都有將設施內的IP Cam公開讓人分享。

    Caroline’s Kids Rescue Live Cam

    Kitten Rescue Cat Cam powered byEXPLORE.org

    Blind Cat Rescue & Sanctuary

    咱家屋企偷窺系
    唔放心獨留喵星人在家,或者想八卦喵星人的秘密日常生活?屋企裝個IP Cam就掂晒,有個別貓奴更加安裝幾個鏡頭,響網頁可隨時切換,真係睇你走得去邊?

    猫部屋 ライブ映像 瀨戶の三毛貓日記

    The Torbie Fosters

    Tip + the Dreamworks kittens!

    您會感興趣的內容

    相關文章