更多

    買耳機抽中「錯體」陰公豬

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。
    500013eea7556a7af32c8efbe7f206e8657cfeb3.png 

    錯體呢樣嘢真係偶有發生,尤其是會一對出現的物件,更易遇上錯版,今次慘事就發生係一位朋友身上,搞到佢好唔舒服。

    e0e12765122521f2ccf72622963fea2ac0550f11.png 
    聽筒的耳膠左右兩邊都係「左」,唔怪得事主話戴來用時唔多舒服啦! 

    事緣 Facebook「長跑長友」谷入面一位谷友,在昨日渣打馬拉松嘉年華入面,買了隻耳機打算練跑時戴著聽歌。本來買隻運動耳機聽歌好多朋友都會做,但呢部朋友仔卻買左了一款「錯版」的運動耳機-原來聽筒的耳膠左右兩邊都係「左邊」,如此一來佩戴並不適合耳型,果位朋友仔都話唔怪得知戴來戴去都好似怪怪地啦。其實件事都好易解決,就係更換回正確的右耳膠就即時冇事,不過咁,該位朋友仔話要 Office hour 拎去更換先係最大件事,因為大家都要返工,真係未必抽到時間去換。

    圖片來源:Facebook「長跑長友」群組

    您會感興趣的內容

    相關文章