更多

    返內地梗係用「鴨聊佳」上網啦!

    隨著高鐵及港珠澳大橋開通,不論是公幹、探親或旅行,來往中國內地可說是更方便,今時今日,北上當然要保持聯繫,所以有一張於內地上到網的數據卡也很重要,這樣才可在旅途上,收發電郵、打卡分享、瀏覽網頁資訊,以至搵路覓食,無間斷連線上網。

    有留意開儲值卡的朋友都可能聽過,今年暑假市場就出現一個名為「鴨聊佳」的 SIM 卡,主打中國內地的 4G/3G 漫遊數據服務,最初主要提供適合短期出訪中國內地的 1 日及 3 日數據卡,最近「鴨聊佳」就推出更長期限的 30 日數據卡,特別照顧到需要經常來往中國內地公幹或探親的用戶。

    「鴨聊佳」新增 30 及 15 日兩款更長期限的中國內地漫遊數據卡,適合逗留一段時間的中港用戶。
    「鴨聊佳」的中國內地 30 日數據卡,有更長期限,特別適合經常來往中國內地公幹或探親的用戶。

    「鴨聊佳」4G/3G 中國內地數據卡不單有多種日數可供選擇,最重要是夠平夠抵玩,1 日卡同 3 日卡售價分別是 $48 及 $58,但原來於鴨寮街或電訊店更可以約 $20-$30 及 $35-$45 的價錢就買到。

    介紹返張新出的 30 日數據卡先,其實市場上有咁長日子數據的中國內地數據卡不算太多,而且最平亦要接近 $100,仲要 30 日都只得 2GB 數據用量。「鴨聊佳」就抵玩好多,就算兩者價錢相約,但「鴨聊佳」就提供無限數據,只是 3GB 後限速至 128Kbps,但支援數據共享至其他裝置,數據又可於內地及香港兩邊共用,而且開卡後仲要翌日起計,即係可以用多一日。值得一提,於內地時使用中移動網絡,速度夠快夠穩定,真係夠平又有質素保証,唔怕買咗張平卡但到時先發現用唔到!

    除了一般上網,亦支援數據共享,使用時更有彈性。
    除了一般上網,亦支援數據共享,使用時更有彈性。

    所以,如果你是經常往返或會逗留於中國內地一段時間的話,「鴨聊佳」會是個不錯的選擇,快啲去鴨寮街或者電訊店買返張喇!

     

    您會感興趣的內容

    相關文章