更多

    迷你解碼/耳擴 NuForce uDAC-2 Signature Gold Edition 三二折

    以前好多人以為玩 Hi-Fi 都係男性為主,其實當數碼音樂進入串流及高解像的時代後,好明顯多了不少女性用家蒲頭,不過佢哋會集中玩耳機、耳筒等佔用空間較少的產品,而巴頓今期就搵到款抵用級迷你解碼/耳擴,最適合接駁電腦聽歌。

    1309PAS04p02

    相信不少女士們選擇電腦時,會揀手提筆記簿電腦多過大大部的組裝電腦,因此選購相關的配件都會以小巧為先,唔通仲整部大大部既座枱耳擴咩?而多年前當 NuForce 仲未賣俾另一間台灣廠牌時,就有款 uDAC-2 迷你解碼連耳擴,其中有個版本名為黃金簽名版 uDAC-2 Signature Gold Edition ,與普通版最大的分別就是機殼採用 24K 鍍黃金工藝,音量轉鈕上亦鑲嵌了一顆 Swarovski 水晶,絕對可以吸引到女士們的青睞。

    uDAC-2 透過 USB 與電腦連接並取電,適用於手提電腦。當連接電腦後便可成為外置聲卡,內置 24-bit/96kHz DAC ,除了線路輸出外, NuForce uDAC-2 SGE 更內置有一組高性能耳機放大器,配合 TOCOS 高級音量電位控制,為用家提供 Hi-Fi 級音樂播放能力。 uDAC-2 Signature Gold Edition 雖然已經是六年前的產品,不過一直受用家推崇,最重要係價錢下調不少,旺角百寶利商業中心 14 樓聲耀全音做緊減價,原價 $2,880 ,減價後 $920 ,真係三二折就買到,你都咪話唔筍!

    同場仲有款 NORDOST Heimdall 2 2.5mm mono jack 升級耳機發燒線材,可將 XLR 平衡插轉去兩組 2.5mm 插座,原價 $6,880 ,減價後 $3,680 ,差唔多六折,有買要早喇。

    NORDOST Heimdall 2 2.5mm mono jack 升級耳機發燒線材, 減價後 $3,680 ,差唔多六折。
    NORDOST Heimdall 2 2.5mm mono jack 升級耳機發燒線材, 減價後 $3,680 ,差唔多六折。

    查詢:聲耀全音( 3188 1720 )

    您會感興趣的內容

    相關文章