更多

    【場報】 馬達直接驅動 audio-technica 唱盤平一千

    巴頓可以話好有人緣,成日喺街度撞到朋友。某日又遇見一位好耐無見嘅老友,見佢手執一袋又扁又闊的東西,立即問佢有咩好嘢,一睇原來係黑膠唱片,巴頓呢位老友以前係黑膠狂熱分子,四大天王有出過黑膠佢都一定買,不過十幾年前一次搬屋時送晒俾人,依家佢後悔到不得了,為咗填補呢一份失落,唯有再次落坑⋯⋯佢仲問巴頓有咩筍唱盤介紹,巴頓又點會托手踭!

    講到抵玩唱盤呢一期一定唔少得佢 —— audio-technica 的 AT-LP5 ,大家可能從耳機產品認識 audio-technica ,其實在 1962 年時,松下秀雄於日本東京創立 audio-technica 時,首款開發製品就是動磁式唱頭 AT-1 ,因此 audio-technica 出唱盤產品有著豐厚的經驗。

    廠方為 AT-LP5 選擇「馬達直接驅動」設計,相比傳統的皮帶驅動,馬達直接驅動的好處是轉速和構造更穩定,加上廠方簡化許多調整結構,大大降低繁瑣的播放步驟,因此呢款唱盤推出一年多以來都十分受歡迎,深水埗聯興電業做緊減價,原價 $4,880 ,減價後 $3,880 就買到。

    audio-technica AT-LP5
    audio-technica AT-LP5

    售價:HK$3,880
    查詢:聯興電業( 2728 8745 )

    您會感興趣的內容

    相關文章