更多

    【From Editor】鍊車

    Alan Ng
    Alan Ng
    《PCM》副總編輯 @Plug Media

    疫情再升級,確診數字見新高,編輯部亦不能倖免,工作上難免有所影響,部分同 事轉為 WFH ,但我哋始終唔可以完全 WFH ,淨係 product 交收、影相、拍片、直播等都唔係可以個別響屋企就搞得掂,所以編輯部響疫情高峰期要維持出版,點都唔能夠完全 WFH 。

    最慘係我哋並唔屬於有政府補貼嘅行業,停工嘅話就會坐食山崩,不過到時就算我哋返工都未必有用,事關如果其他公司唔返工,連新 product 都唔出住,咁又點借到嚟做 review 呢?如果情況真係去到極嚴重嘅話,可能有機會停刊一、兩期都唔定,除咗實體書之外,連電子版都會受到影響,當然我哋絕對唔想見到呢個情況出現啦!

    全民強檢似事在必行,而為咗避免受感染,大家都好少出街,學生提早放「暑假」, 條街冷清清,好多鋪頭都關門避疫,多咗時間響屋企,又有咩好做?似乎都係離唔開打機、睇戲、煲劇之類,當然有興趣嘅可以報名上網堂,學吓外語、 Coding 之類,除咗呢啲,又有無諗過趁呢個時候,幫屋企搞返個 Smart Home 呢?有嘅話就要睇吓今期嘅 Cover Story 喇!

    成日響屋企,打機就梗係唔少得啦,上個禮拜五就出咗最新嘅賽車 game 《 GT7 》,對上一代嘅《 GT6 》已經係 9 年前即係 2013 嘅事,當時仲係用 PS3 嚟玩,而 2017 年嘅《 GT Sport 》就係 PS4 年代,今次《 GT7 》一出,當然要第一時間試吓新 game 啦,唔止咁喎⋯⋯我哋仲借埋 PS5 同埋 Gran Turismo 認證嘅軚盤 Thrustmaster T-GT II 返嚟,一齊鍊車!幾位車手同事試完都話好正、好有真實感,梗係啦,直播室有部 85″ 嘅大電視,實有 feel 㗎!如果有埋張桶椅就無敵喇,有興趣嘅讀者大大可以去《 PCM 》 fb 睇返試 game 嘅直播。查實我都好想響屋企玩《 GT7 》呀!不過大前提係你要有部 PS5 囉!到家陣我都仲未抽中過呀⋯⋯

    直播現場: PS5 + 85″ TV + 認證軚盤 = GT7

    您會感興趣的內容

    相關文章