更多

    3 月 11 銅鑼灣世貿感受 Gear VR 4D

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。
    dc5c6f743e7bd2308a2c6e09fa0842a98b0a38bd.JPG

    最近 Android 手機風頭躉一定係 Samsung Galaxy S7 同 S7 Edge,有意買機的朋友相信都想在入手前玩玩實機,3 月 11 去銅鑼灣世貿仲可以玩埋 4D VR!

    Samsung 於 3 月 11 日在銅鑼灣世貿特設 Samsung Galaxy Studio 體驗館,入面會展出 Galaxy 系最新的智能手機(梗係 Galaxy S7 同 S7 Edge 啦!)及其他產品之外,Galaxy Studio 更附設 Gear VR 4D 動感戲院,大家可坐於隨影片內容晃動的體感座椅上,體驗安裝有 Galaxy S7 及 S7 Edge 的 Gear VR,從而感受前所未有的虛擬實境效果與臨場感。既然有 4D 體驗,到時一定大排長龍,大家想體驗有幾好玩的話,最好早啲去排隊!

    地點:銅鑼灣怡東廣場(世貿)
    日期:3 月 11 日至 4 月 4 日|
    時間:上午 11 時至晚上 9 時

    您會感興趣的內容

    相關文章