更多

    $33 有 50GB ! $200 有 360GB ?? 史上最癲 3HK SoSIM 百佳有得賣 !

    Andrew
    Andrew
    號稱"周身刀無張利"的多媒體創作人。 很喜歡樂天熊仔的怪叔叔。

    當年卡玩到 $160 有 90GB 數據,個個都話抵到冇朋友的時候。3HK 就和百佳攜手合作推出史上最癲的SoSIM 儲值卡計劃 50GB (30日) 只需 $33 !! 冇錯 ! 不過是 $33,比起茶餐廳下午茶餐仲要平,而且速度亦有 42Mbps,一啲都唔失禮 !!

    $33 有每月 50GB 數據,真係平得過份
    $33 有每月 50GB 數據,真係平得過份

    不過 SoSIM $33 俾你 50GB 數據玩足夠 30日都未算,開卡仲有獎賞,包括有額外 50GB 社交媒體數據 (包括 FB, WhatsApp, IG 等等) ;歡樂通宵數據 (23:00 – 07:00 無限用,但速度只有 7.2Mbps)  以及 10,000 通話分鐘,開卡獎賞有效期為 120 日。

    SoSIM 儲值卡同樣可以增值,增值都係 $33 ,有 60GB。而官方仲提供最瘋狂增值方案,就是增值 $200,就可以有連續 6 個月,每月 60GB,合共 360GB 數據量。基本上任你點樣煲劇睇 Netflix 都好難用得晒。如果增值到 $400 就足夠玩 12 個月,足足有 720GB 數據,即是 2 張 3HK 90GB 萬能卡的價錢 (約 $160) 就可以盡享 720GB 數據,真係全城最抵 ! 不過唯一限制是,暫時只有指定百佳或 Fusion 超市才能買到。

    百佳 x 3HK SoSIM 銷售點

    第一城(銀城商場)百佳超級市場

    愉景灣FUSION

    統一中心(金鐘)FUSION

    都會駅(調景嶺)FUSION

    樂富廣場FUSION

    元朗廣場FUSION

    嘉湖銀座(天水圍)百佳超級市場

    馬鞍山廣場TASTE

    東薈城(東涌)TASTE

    長發邨(青衣)百佳超級市場

    您會感興趣的內容

    相關文章