更多

    《英雄本色》4K 修復唔錯

    每年 4 月,哥哥張國榮的擁躉都總會感到心情沉重,原來不知不覺哥哥已經離開了我哋成 18 年,巴頓每年亦習慣揀啲哥哥嘅經典電影來懷緬一番。早幾日上 Apple TV 睇吓有咩好片,竟然搵到 35 年前哥哥同發哥及狄龍主演嘅《英雄本色》。

    巴頓仲記得自己細個做小學雞果陣同屋企人入戲院睇,所以印象好深刻,仲要只係 $48 ,食餐飯加杯凍飲都唔止呢個數。今次 Apple TV 呢套《英雄本色》 4K 規格都齊料,有 Dolby Vision 同 Dolby ATMOS ,其實幾年前出 Blu-ray 果陣都算修復得唔錯,但 4K 版本有 Dolby Vision 加持,對比及暗位層次都有改善,宋子豪坐完監回港返家的途中,兩兄弟在街遇上,街燈下的層次感都突顯 HDR 的好處,喺 4KTV 上會見到畫質有提升。此外,人臉膚色、開場的假鈔都見到不錯的表現,清晰度有增進。音效方面始終受制於母帶的先天不足, Dolby ATMOS 未算十分突出, Mark 哥在台灣復仇以及尾場碼頭槍戰,音效的空間感比之前的 Blu-ray 版較突出,對白、槍聲與音效的平衡度亦較理想,作為紀念哥哥,呢 $48 點都要俾!

    英雄本色 4K Blu-ray

    您會感興趣的內容

    相關文章