更多

    【美國直擊】Acer 全新 PC 列陣借機狂串對手

    Acer 今日記者會的新產品相當豐富,不過時間關係,在台上並無詳細慢慢講,大家都係走馬看花,除了之前一些運動健康產品,Acer 當然會有 PC部分,新推的 Switch Alpha 12 加入新的冷卻系統並採用無風扇設計。
    Unknown-5
    Switch Alpha 12以 Surface 平板電腦般的觀示人,採用了Core i7 處理器,新的冷卻系統採用無風扇設計,官方用「水冷」去形容,不過實際上係用熱力推動,說穿了即係熱導管或均熱板原理。
    Unknown-6
    另一款新推出的 Aspire S13 個樣有點似 HP 部新機的機背斜邊位,機身只有 0.57 吋厚度,係暫時機身最薄,但同時具備 Dolby Audio 聲效及觸控功的機種,市場售價為 699 美元(約$5,500),仲宣稱比對手平一半有多。
    Unknown-7
    講完家用機,Acer 亦宣布推出 Chromebook 14 for Work,針對商用市場,機身具備有 Gorilla Glass機面設計,同時可以為客戶自訂圖案,加上通過軍規測試,出外應用就最適合不過啦。
    Unknown-8
    家用Notebook、商用產品都講完,就連打機電腦都帶埋出黎,現場就宣布推出一款細機身的 Desktop 產品 Predator G1,雖然機身細小,不過卻係行 Geforce GTX Titan X,勁喇掛。
    Unknown-10
    講左打機 Desktop 又點可以無打機,呢款 Predator 17X Gaming Notebook,點都要標榜下可以幫 CPU 超頻,同時配備有 GTX980(並非 M 版)顯示卡,兩部遊戲新機同樣具備 VR Ready,俾大家更加放心買咁話!至於溫度方面,內置有三風扇散熱,仲要講句唔使用水冷都做得到,真係明串同樣係台灣既競爭對手啦…CEO 抽完水都唔夠,仲要話係「More Logical Device。」咁話,好叻叻啦!

    Predator 17X 超頻效能表現。
    Predator 17X 超頻效能表現。

    您會感興趣的內容

    相關文章