更多

    Apple 偷偷開 Twitter 帳戶 暗示 7 號有嘢講?

    Pakhoo
    Pakhoo
    跑步者,玩開音樂又好睇書。動靜皆宜,可惜唔靚仔... So _ Sad

    網絡上流出有關 iPhone 7 的硬件及軟件規格已經不少,所謂「有圖有真相」,圖就有唔少啦,但官方仍然遲未確定真偽。

    i7 2

    但早前有眼利的網民就留意到 Twiiter 上出現了一個以 Apple 官方 Logo 作為頭像的帳戶。帳戶上的地址除了是官方之外,背景的封面照更加是以 “See you on the 7th” 作主題,更表示 7 號將有直播出現?!哦~原來真係官方開的一個帳戶,雖然整個帳戶暫時都未有任何貼文或圖片可供觀看,但現時(至筆者下筆前)已有 31 萬的 followers,可見果粉們絕對不會放過任何一個可以接收官方信息的機會!至於有關蘋果於 9 月 7 日的發布會,大家如果想要更流暢地觀看直播的話,可以選擇透過 Safari 或使用 iPhone 觀看,或者緊貼《 PCM 》的新聞,隨時為大家跟進最新消息!

    i7 1

    資料來源: Itmedia

    您會感興趣的內容

    相關文章