更多

    Apple 最新 20W USB-C 充電器

    Andrew
    Andrew
    號稱"周身刀無張利"的多媒體創作人。 很喜歡樂天熊仔的怪叔叔。

    今次 iPhone 12 其中一個重點就是會取消隨機附送的 EarPods 有線耳機及充電器。雖然如此,Apple 亦配合 iPhone 12 系列的推出,亦推出了支援 20W 輸出的 USB-C 充電器。只要配合 USB-C to Lightning 充電線,就能為 iPhone 及 iPad 等設備充電。當然如果閣下有其他 USB 裝置,亦可以透過 USB-C to USB-C 來進行充電。這款 20W 充電器的插腳會採用摺合式設計,收納更方便,售價為 $149。

    充電器的插腳會採用摺合式設計,收納更方便
    充電器的插腳會採用摺合式設計,收納更方便

    **********
    CMHK 嘅 5G 網絡覆蓋廣又穩定,配合 iPhone 12 系列極速上網就最爽,而家上台登記 5G 服務計劃即享 $1,200 或以上嘅 5G 手機獎賞,最高更多達 $2,700,獎賞可留待俾你換新 iPhone!即刻免費登記 MyLink Pass 享優先預訂啦!有關 5G 計劃詳情:https://bit.ly/3ltwxwx

    您會感興趣的內容

    相關文章