更多

    《蝙蝠俠對超人:正義曙光》IMAX 版 4K UHD 畫質提升

    巴頓知道好多人都覺得呢套 DC 英雄片唔好睇,又話爛又話悶,不過巴頓是百分百的 Zeck Snyder 擁躉,就算外界對此片有幾多負評都絲毫無減本人對呢個系列的熱愛,加上近期《正義聯盟》導演 4 小時修正版評價正面,就更加強巴頓對呢個 DC 宇宙電影的支持。

    今次呢套《蝙蝠俠對超人:正義曙光》 IMAX 版 4K UHD ,無香港行貨只能在美版入手,故事上跟 2016 年的導演加長版完全一樣,不過在以 IMAX 拍攝的畫面就會以 1.43:1 的格式顯示,其他片段都會是以 2.39:1 格式顯示,最重要係畫面的色調、光暗及對比等都由導演從新調整,顏色還原度上新版明顯較鮮艷及扎實,暗位層次更細緻突出,整體成像及立體感比 2016 年版的 4K UHD 有所改善。至於音效方面,雖然同樣是 Dolby ATMOS ,但新版的動態及包圍感亦有提升,尤其是尾場三位英雄大戰變異索克將軍一幕,能量感及空間感充滿逼力,多聲道喇叭忙個不停,巴頓依舊睇到熱血沸騰!補充多一點,呢套美版《蝙蝠俠對超人:正義曙光》 IMAX 版 4K UHD 內置粵話字幕,放心入!

    《蝙蝠俠對超人:正義曙光》IMAX 版 4K UHD

    您會感興趣的內容

    相關文章