更多

    《伊波拉病毒》Cult 片之王上 4K 靚晒

    影帝黃秋生好戲就係人都知,大家印象最深一定係《八仙飯店之人肉叉燒包》或《無間道》系列的角色,不過在眾多黃秋生的作品中,巴頓最喜歡的還是《伊波拉病毒》!原因好簡單——片夠 Cult 演技夠放!我相信香港好難搵到另一個演員可以演活戲中的阿雞,既怕事但又喪心病狂,淨係一句「恰 X 我」已經夠晒傳神。

    之前見到 Apple iTunes 有呢套片嘅 4K 版本,心諗應該都唔會靚得去邊,不過呢一輪想重溫呢套經典 Cult 片,都係忍唔住科水,結果相當意外,畫質修復相當出色!如果巴頓無記錯呢套片應該無推出過 Blu-ray ,畫質比較可接受的都只限串流版本,而今次 iTunes 4K 版本仲有 Dolby Vision 加持,令畫質有更明顯的改善,顏色更鮮艷奪目,大家會見到啲血確實有啲假,而且非洲土著部落一段的對比強烈,土著的深膚色及其身上的飾物層次分明,均能發揮 4K 訊源的特性。片末一段阿雞喺尖沙咀被警方追捕,幾位身穿橙色保護衣的警察及鬧市中走避的市民顏色還原度豐富,陽光感、立體感及清晰度出眾,令人難以相信已經是 25 年前的港產作品,喜歡此片的朋友呢個 4K 版本真係一定要收,不過記得呢套係 3 級片嚟㗎!

    《伊波拉病毒》Cult 片之王上 4K 靚晒

    您會感興趣的內容

    相關文章