更多

    Google Play 唔使登入 Google+ 喇,Google+ 即將沒落了嗎?

    cHLoe
    cHLoe
    ・仍相信科技是讓人進步 ・喜愛拍攝,上鏡極不自然 ・特別關注科技教育 ・熱愛了解藝術上的科技應用 ・大部分時間天然呆

    用 Android 的朋友,仲記唔記得自己上一次開 Google+ 係幾時呢?雖然 Gmail 間中都收到瀏覽 Google+ 的電郵,但都無法吸引小記留意其內容,最近連 Google 都進一步放棄 Google+ ,Play Store 留言唔使用佢了。
    相信 Google 最初為挑戰 Facebook 才於 2011 年推出 Google+ 這社交服務平台吧,不過運作幾年,使用人數都無法彈起,去年已開始逐漸取消 Google+ 與旗下服務的連結,首當其衝的包括 YouTube,最近進展到 Play Store 上。 以前要喺 Google Play Store 為遊戲、影音及 Apps 評分留言都好,都要以 Google+ 登入先做到。最近網友發現此限制已被取消,用戶只要用一般 Google 帳號就可以留言喇,這樣下去 Google+ 會不會更被忽視?
    來源:TechCrunch

    您會感興趣的內容

    相關文章