更多

    【場料】 iBasso DX300 用戶 選購 iBasso AMP12 平五舊

    用 DAP 播歌效果已經相當唔錯,不過有時遇到一啲大食嘅耳機就難推啲囉,好在家陣唔少廠家都為 DAP 加入可更換模組卡的設計,就好似 iBasso DX300 呢款高質 DAP ,廠方特別為佢設計咗 AMP12 超甲類分立元件平衡卡。

    輸入部分採用特殊的電路拓撲架構,將訊號轉為正負半周的對稱訊號,經由對稱的電晶體共基放大線路進行電壓放大,特點是截止頻率高,高頻特性好,細節展現更清晰飽滿。此外, AMP12 能提供最大 8.3V 的輸出電壓,足夠推動大食耳機,而三檔增益應付高敏耳塞亦遊刃有餘,動靜皆宜,實為強化 DX300 的最佳輔助品。 iBasso AMP12 售價 $1,998 ,不過如果你已經擁有行貨 DX300 ,就可 75 折購買 AMP12 ,即平 $500 ,而隨 AMP12 贈送馬口鐵收納盒、 S2 合金鋼螺絲刀(梅花 T3 )及意大利掌紋黑色皮套。

    查詢:英京影音 ( 2391 5331 )

    您會感興趣的內容

    相關文章