更多

    iPad Pro 四大傳聞

    3f770d0dfbe8ee287fc77382de9d953f0079467e.png

    呢排講 iPhone 6S 都講到有啲口臭,轉下睇清楚 iPad Pro 的傳聞同規格啦。新的 iPad Pro 都有唔少傳聞,大致上都估到基本規格。以下為 iPad Pro 的傳聞四大總結:

    規格
    預計會有 12.9” 屏幕,並預載最新的 iOS 9.1 及採用 A9X 處理器,足夠兩個程式同時運作,真正實現多工作業。

    容量及顏色
    容量方面會由 64 GB 容量起跳,亦有128 GB 容量選擇。而顏色方面就會有香檳金、太空灰及銀白三個選擇。

    價錢
    至於價錢方面, 預計會界乎最高階的 iPad Air 及最入門級的 MacBook 中間,約 $6,488 至 $8,188 之間。

    推出時間
    至於時間表方面,預計於 9 月 9 日公布,10 月初預售及 11 月底付運。

    每逄出新系列定必引起一陣炒風,就睇下 9 月 9 會唔會公布傳聞已久的 iPad Pro 啦。各位果迷準備好未?

    來源:9to5mac

    您會感興趣的內容

    相關文章