更多

    中大.新國大研究腦部活動生成動畫 Mind-Video 睇到你諗乜?

    Mickey Chan
    Mickey Chan
    愛模擬飛行、希望終有一日回到單車上的宅,眼鏡娘控。座右銘: 1.膽固醇跟美味是成正比的; 2.所有人都可以騙,但絕對不能騙自己; 3.賣掉的貨才是錢,不賣的收藏品不值一文; 4.踩單車,是為了吃更多美食! 5.正義的話語,不一定出自正義之人的口;

    香港中文大學和新加坡國立大學的研究人員,上個月中發表了一項名為 Mind-Video 的 AI 工具,利用一堆小編連名都唔識讀嘅技術 😆,同大家熟悉嘅 Stable Diffusion 文生圖模型,以人類的腦部活動來生成任意幀率的高質素動畫。在語義分類任務方面平均準確度達 85%,比上一代最先進技術高出 45%。

    官方 Mind-Video 網頁解說相關技術。

    話唔定唔駛幾耐,我哋就會進入「睇到你諗乜嘢」嘅時代。

    如果你想睇下生成出嚟嘅動畫效果,可以去研究網站:https://mind-video.com/

    您會感興趣的內容

    相關文章