更多

    Premium 參上?Huawei 主理 Nexus 6P 929 上場

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。
    9f30b921dbbd92cf61b28cfa3c488d083418a536.jpg
    呢張由外國流出的Nexus 6P實機圖,可謂「堅過石堅」,唔知大家對個外形又點睇?

    雖然近期電話界注意點都係落在 Apple iPhone 6s 上面,但其實「對頭人」Google 也打算月尾推出新一代親生仔,而同傳聞一樣由 LG 與 Huawei 主理,不過以 Huawei 的產品稍稍秤先。

    點解咁講呢?原因係今次兩部 Google 的親生仔中,似乎以 Huawei 一款針對要求較高的用家。據知傳聞中 Huawei 的款式會命名為 Nexus 6P 的可信程度十分之高,而當中的 P 意指「Premium」意思,大概是此機用上高階的規格吧。Nexus 6P 將會使用全金屬一體式機身,配備 6 吋大的 2K 解像度屏幕、3GB RAM 及 13MP OIS 主相機等,當然更配備了Huawei 自家的指紋功能,而且辨識速度會更快。至於 Nexus 6P 會唔會有更多功能?就要等到 9 月 29 日發布會先知。

    您會感興趣的內容

    相關文章