更多

    Uber 玩埋電單車避白牌風險?!

    d20a10cb56098a3a2d111afd7ed6eae4a1fcc547.png

    自捲入白牌車風波 14 名司機及職員被拘後,Uber 沉寂一時。昨日 Uber 香港招聘的 Facebok Page 就突然上載段招聘廣告,話「搵緊電單車車手」,呼籲「有架電單車既你」加入 Uber。廣告內的連結寫明,無固定工作時間,如果申請人自己有車,每小時保證賺最少 $70,每完成一單工作再有額外獎金,但就冇說明工作內容同範圍。

    翻查運輸署資料及《道路交通條例》,駕駛電單車無需額外領取商用車輛駕駛執照,受限制的只包括的士、中型貨車等車輛;而出租汽車許可證亦只會向私家車發出,批准出租或取酬方式運載乘客。但條例同時列明,以出租或取酬方式載貨(個人財物不計在內),須獲發輕型貨車、中型貨車或重型貨車牌照;或屬公共巴士、私家巴士、公共小巴或私家小巴,並已獲發許可證可供載貨。部分保險公司亦於條款列明,電單車不可作商業目的、出租、送貨等用途,車主宜於投保時先睇清楚。就算擁有一部電單車,係咪就可以合法載貨搵外快,可能都存在灰色地帶。

    來源: Uber HK Recruit Facebook

    您會感興趣的內容

    相關文章