更多

    UE BOOM 2 升級 IPX7 防水及 15 小時續航力

    1800cc413c7c22ab2c404a5ef92fbb59df2bbdbe.JPG

    UE 今日(10 月 23 日)舉行記者會宣布於本地推出新一代 BOOM 2 流動藍牙喇叭,繼續以 360 度播放作為主要賣點,同時升級更佳的續航力及防水功能,用戶更可以控制喇叭即可「飛歌」,唔需要每次拎起電話!

    UE BOOM 2 來到第 2 代,外觀設計上其實與之前的分別不大,當然如果只係一模一樣就話出新版,大家點都唔會「收貨」吧!今次 BOOM 2 音量提升 25%,續航力由之前的 9 小時提升至 15 小時,一日的戶外活動連續播放都已經難唔到佢;另外在接收功能上, BOOM 2 的接收範圍比上代高一倍,100ft 適合在廣闊區域接收,BBQ 行開都唔使驚啦!

    8b44ec21ab517827f449a7a4c8b223a933b55eed.JPG
    支援 IPX7 防水規格,可以在 1米水深防水 30 分鐘。

    BOOM 2繼續支援手機程式(Android/iOS)操作,可以將兩部 BOOM 喇叭以無線方式連結播放,今次更加支援到兩個新模式,名為 Tap Control 及 Party Mode;在每個 BOOM 2 喇叭上方會有一個感應器,用戶只要在頂部拍打一下,就可暫停/播放音樂,而拍打兩下的話,就會變成「飛歌」播放,用戶就唔需要每次拎出手機控制。

    另外 Party Mode 亦可以讓三位朋友輪流播放不同程式音樂,只要其中一個用家安裝了此聚會程式就可以一同使用,相當方便,大家亦同時可以交流不同的音樂。

    試用過今次 UE BOOM 2,相信大家都未必好似示範咁會將佢直接放入去,但最起碼落水都唔怕,大家都可以放心帶出去玩,至於音效方面,呢個喇叭音量去郊外 BBQ 大範圍播出相信都不成問題,音色方面較不少同價位喇叭出色,加上有其他功能如Tap Control 及 Party Mode 應用搭夠,亦不是一般的傳統「玩聲」喇叭可以比異。

    您會感興趣的內容

    相關文章