更多

    YouTube年度熱門影片 芭蕉扇都有份!?

    踏入 12 月,各大社交網絡年度排行榜陸續出爐,YouTube 香港亦公布 2015 年度熱門影片,其中 BOMBA 成為大贏家,雄霸十大熱門原創影片中的其中六位;不過最意外嘅係,「紅極一時」嘅芭蕉扇都打入第三位喎,睇嚟芭蕉扇魅力都不容小覷呀。

    十大熱門原創影片排行榜
    BOMBA – 音樂故事
    FHProductionHK – 我在香港追女的日子
    hokoonho – 加一片膠紙就令風扇更大風,更穩定,更高能源效益 Improve your fan in 10 mins
    ThisDV – 《月入三萬的香港人》
    BOMBA – 震撼聲的應用 住呀
    BOMBA – 普通朋友&好朋友
    BOMBA – 不同人對跳樓的反應
    BOMBA – 不同人的打交方法
    BOMBA – 男生最想遇到的七種女生
    FHProductionHK – 現代香港故事

    十大熱門原創影片中,BOMBA 嘅《音樂故事》成功摘冠,自3月上載以來已累積逾 2 百萬點擊率。影片串燒不同廣東及國語金曲,表達男女之情,仲寫明「向所有歌曲創作者致敬」;只不過呢種創作手法既不屬諷刺亦不屬評論,仲直接引用原曲,萬一遲吓網絡 23 條通過咗,唔知會唔會犯官非呢?

    夏天人人手執一把嘅芭蕉扇成為城中熱話,網民 hokoonho 的一條教學影片「加一片膠紙就令風扇更大風,更穩定,更高能源效益」就直頭打入排行榜第三位,力壓一眾 YouTuber。到底手動加膠紙係咪真係會大風啲?科大物理學系教授楊志宇表示,如果風扇手工欠佳,四塊風扇葉重量不平衡,喺較輕嘅一塊扇葉加一層膠紙有肋平衡,集中風力及減少震動。不過,理工大學機械工程學系工程師盧覺強就指,曾利用測風速儀器進行實驗,結果顯示無論有否貼膠紙,絕不會影響風速;而且貼紙會加重扇葉負荷,令摩打過熱短路,一旦電池未有 短路保護裝置便會產生爆炸危險。

    五大熱門二次創作影片排行榜
    震撼聲的應用 住呀
    麥浚龍 愛情五部曲 【耿耿於懷】【濛】【瑕疵】【念念不忘】【羅生門】
    《格雷的五十道陰影》韓國版韓國SNL
    【強勢推出】全新概念大碟《等埋發叔》
    香港4人女子跳唱組合FFx SUGAR BABY (天線得得BMV)

    網上自由度較大,YouTube 今年亦公布五大熱門二次創作影片,同五大熱門搞笑影片,當中你又睇過幾多?都係果句,一旦網絡 23 條通過咗,部分影片都唔知仲有冇得再睇,有得睇好睇啦。

    五大熱門搞笑影片排行榜
    新聞女郎林芷彤急口令絕冠(字幕版
    Fast & Furious Nerd Shocks Instructors
    《格雷的五十道陰影》韓國版韓國SNL
    【中頭獎】有線新聞小花黃曉盈拋寶牒 年初一「一撃即中」
    他問女友EYES到底要怎麼唸,女友超蠢回答讓他笑到差點被甩!

     

    您會感興趣的內容

    相關文章