更多

    【ZCOPE】2024 年入門打機 List!8700G APU Vs RTX 3050 6GB

    想玩電腦遊戲要求唔高或許大家會想到 AMD 新 APU,原因是它們的效能足以媲美 GTX 1650 水平,只不過 NVIDIA 也低調推出新入門型號 RTX 3050 6GB,雖然它是 RTX 3050 8GB 弱化版,但勝在免 8PIN 電源,而且相比 GTX 1650 更可行 DLSS。假如用來組裝入門打機組合,究竟 8600G / 8700G APU 還是 RTX 3050 6GB 會比較好,小編基於上述硬件寫了「砌機 List」,並嘗試 2 個平台實際遊戲表現。


    ZCOPE!定期新片上架!

    同你分享我哋嘅數碼科技.玩樂生活!記得即刻 Like、Share 同埋訂閱我哋嘅 Channel,仲有㩒埋個鐘仔呀!請大家多多支持!!!

    YouTube: 按此
    Telegram: 按此
    IG: 按此
    FB: 按此
    Twitter: 按此

    您會感興趣的內容

    相關文章