更多

    【有創意都係好學生】遲到學生罰抄千個表情符號

    [row][double_paragraph]f3151c350d79fdf [/double_paragraph][double_paragraph] 4a582aaebcd352e [/double_paragraph] [/row]
    罰抄相信人人都試過,而罰抄到底幾有教育意義,相信都唔使在下再三闡釋。最近,大陸成都電子科技大學成都學院一名大一新生汪煒因屢次遲到,被學校嘅輔導員(唔係心理輔導果啲,主要係負責思想政治教育、管理學生同學生黨團建設等工作)罰抄《學生手冊》。不過,呢位學生就冇咁順攤,反而自己諗到另類「檢討」方法:抄 1,000 個表情符號。 φ(・∀・*)
    據悉汪煒當日遲到被叫入學院辦公室後,原本係被罰抄《學生手冊》入面有關遲到嘅章節,但就冇規定要抄幾多次,總之要抄到背到為止。汪煒覺得太無聊,覺得不如「認真」做啲嘢好過,就索性開始畫各種表情符號,畫滿咗成張 A4 紙,部分仲加埋文字說明。輔導員辜歡梅收到後哭笑不得,不過考慮到都算係達到教育目的,就放佢一馬,仲話罰抄嘅目的不在「罰」,識認錯就得。下次畀人罰抄,你識做啦。
    來源:新華網

    您會感興趣的內容

    相關文章