更多

    【機未出殼行先】Samsung Galaxy Note 5 真係咁樣?

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。
    75ddc75b565db52e942c2d30776f7dd9efec4192.jpg
    外型完全顯示,唔通今次 Note 5 真係冇得換電?

    一個名為 Ringke 的品牌在網購平台 Amazon 一向都有販售不同手機的保護殼,而最近更被人發現已悄悄將 Galaxy Note 5 合用的保護殼上架。從 Galaxy Note 5 的保護殼成品圖中更可以見到 Note 4 真身是什麼模樣:外觀猶如 Galaxy S6 與 Note 4 合二為一,SIM 卡插位掉到了機身頂,而機底設計也似 GS6,招牌功能 S-Pen 更有機會時彈出式設計(因疑似觸控筆的位置與機身密合)。另一樣就是 Galaxy Note 5 極大機會採用不能換電及沒有 microSD插位,同 GS6 睇齊,唔知對於想換機的朋友會否有動搖呢?畢竟過往 Note 系列都以大容量可更換電池及可使用 microSD 作為其中兩大賣點啊。

    您會感興趣的內容

    相關文章