更多

    【FROM EDITOR】真復活

    Mickey Chan
    Mickey Chan
    愛模擬飛行、希望終有一日回到單車上的宅,眼鏡娘控。座右銘: 1.膽固醇跟美味是成正比的; 2.所有人都可以騙,但絕對不能騙自己; 3.賣掉的貨才是錢,不賣的收藏品不值一文; 4.踩單車,是為了吃更多美食! 5.正義的話語,不一定出自正義之人的口;

    今個復活節真係好有復活 feel ,事關星期四即係 4.21 開始,限聚措施放寬,好多處所重開,可以出街食夜晚飯,可以入戲院睇戲,容許多個家庭聚會,學生返校復課,仲唔係返晒嚟復活晒呀!家陣只係希望 Easter 長假後,唔會再爆下一波疫情,咁就真係有望逐步回復正常喇!

    解除限制,即係話正常活動可以重啟,發布會當然係其中一樣啦!其實今個禮拜已有品牌出咗 invitation ,話會搞返實體發布會,其中 Sony 就有個神秘發布會,只知係有件「 Portable Leisure Product 」,實際係乜要到時去到至知喇;另外, Samsung 亦會響下星期一有個電視發布會,亦即係之前 Global Launch 嗰批新電視,即將會響香港正式曝光睇到實物喇!到時記得留意《 PCM 》嘅報道喇。

    除咗本地發布會,外地今年都開始陸續有大型科技展覽會回復實體展,之前有 CES 同 MWC ,只係受疫情影響未能過去,嚟緊會有實體展嘅係比較近嘅台灣,台灣亦一早就已經搞返實體展,好似之前嘅動漫展已經回復實體形式,而嚟緊嘅「 Computex Taipei 台北國際電腦展」當然會如常舉行,日期就係 5.24 ;而另一科技大展就係 9 月響德國舉行嘅「 IFA 」喇,官方就話落實咗日期係 9.02-06 ,照舊響柏林嘅 Messe Berlin 場館舉行,到時可以睇到嚟緊最新嘅科技同產品喇。

    不過有人歡喜有人愁,講緊嘅係每年 6 月響美國舉行嘅「 E3 」就無咁好彩,由於年初當地 Omicron 變種爆發,主辦商 ESA 響 1 月初就宣布取消實體展,原本以為可以搞網上展,點不知響 3.31 官方正式公佈,今年連網上展覽都會取消,即係話今年 E3 係會消失一年,不過官方亦表示將會集中資源響嚟緊嘅 2023 年,到時會舉行網上同埋實體展, Game 迷們唯有期待 2023 年響洛杉磯嘅 E3 再見啦。

    美國嘅 E3 今年直頭取消晒網上同實體展,過一個空 白嘅 2022 年, 官網保留住 2021 年網上展覽嘅回顧連結, 唯有等 2023 年啦。
    美國嘅 E3 今年直頭取消晒網上同實體展,過一個空 白嘅 2022 年, 官網保留住 2021 年網上展覽嘅回顧連結, 唯有等 2023 年啦。

    之但係唔知到時香港嘅隔離措施會係點,如果由外地返港繼續隔離十幾廿日嘅話,相信出去採訪展覽會嘅機會都好細吓喇!反而今年嘅「 Best of I.T. Award 」,唔知又有無機會搞返實體頒獎禮呢?

    您會感興趣的內容

    相關文章