更多

    仲用藍牙keyboard?!識用一定手機當keyboard

    66b1d12ea01ff1446918a2691b6bb71eec1a605e.PNG

    當大家仲用緊藍牙 keyboard 覺得好方便的時候,Intel 已經靜悄悄地推出了用手機連接電腦的虛擬鍵盤。用戶只需在電話及電腦安裝相關軟件,就可使用。Intel Remote Keyboard 推出的原意是針對 Intel 新出的超迷你電腦 Compute Stick,僅有一隻 USB 般大。不過,只要安裝程式後,所有 Window 7 或 8 的用家都可以使用,十分方便。

    Intel Remote Keyboard 的安裝方法亦十分簡單,只要用手機到 Android Play Store 搜尋「 Intel Remote Keyboard」並下載;再在電腦下載 「Intel Remote Keyboard Host App」,一切已經準備就緒,當電腦及手機在同一個 Wi-Fi 網絡下,手機鍵盤就會自動連接電腦。

    cadd02244fdc5619679ba59e3d276058f2343b0e.PNG
    成功連接後,可以見到手機屏幕上的上方有觸控板及支援捲軸列 ,下方有一個虛擬鍵盤。控制亦十分容易,一隻手指點按代表左鍵點擊 (Left Click);兩隻手指點按代表右鍵點擊 (Right Click);一隻手指上下移動代表捲軸列上下移動(Scroll Up / Down)。

    3e0b24cf2f386be4719fa7340fd8a344be4dc0d6.PNG

    安裝方便又快捷,對於一眾閒時用電腦上下 YouTube、千尋煲劇睇下片的朋友黎講,唔洗長期拎住個 Keyboard 同 Mouse 就可以坐定定或者攤係度睇片,真係幾方便。快些同朋友分享下啦!不過大家要注意,暫時只有 Android 用戶有得用,iOS 用家要等下(不過唔知要等幾耐)。

    您會感興趣的內容

    相關文章