更多

    【場料】 升級 SSD 要高速 NVMe 價回落係入貨時機

    以往 8 月不少人都會趁有電腦節去升級電腦,但今年因為疫情令大大小小的展覽取消,要升級都好似變得無方向。雖然如此,但不少品牌及代理都在近期做一些如往年的減價促銷,當中 SSD 相信會是各位最關注,另外既然係升級,當然係選較高速的 NVMe SSD 。

    SSD 擁有高速及標準較慢的型號,高速的通常採用 M.2 介面,因此現時仍使用舊款 2.5 吋產品的用家,如電腦或主機板可支援 M.2 的話, M.2 NVMe 一定是首選,況且近期 NVMe 的價錢愈來愈低,已非常接近入門的 2.5 吋 SSD ,如果價錢相差不多,大家就絕對不要慳。

    $798 平絕全場

    現時 SSD 價格低廉,不少人都會買更大的容量, 1TB 就是目前預算較多用戶會考慮的容量。如果想要平價, Lexar 就是場中最平選擇, $798 就有交易。規格方面則屬入門級,不帶 DRAM Cache ,因此速度並不算快,讀寫分別為 2,100MB/s 及 1,600MB/s 。而且 1TB 的性價比較 500GB 更吸引, 500GB 約 1 蚊 1GB ,而 1TB 款 1GB 都唔使一蚊。

    $800有找,雖不是最快,但肯定快過屋企嘅舊SSD好多倍。
    $800 有找,雖不是最快,但肯定快過屋企嘅舊 SSD 好多倍。

    Lexar NM610 1TB
    售價:$798
    查詢:飛揚 (2707 9168)

    您會感興趣的內容

    相關文章