更多

    [場料] 大友克洋加持 Toon Workshop THP-01 六二折買到

    Andrew
    Andrew
    號稱"周身刀無張利"的多媒體創作人。 很喜歡樂天熊仔的怪叔叔。

    喜歡型格嘅朋友見到 Toon Workshop 嘅耳筒一定會流晒口水,事實上去年底 THP-01 正式登錄香港嘅時候已經令人印象深刻,其中 Transforming 是充滿機械感設計的耳機,外殼更可以改頭換面,其中 THP-01 嘅 RE:construct Ver.1 更用上日本著名動漫畫大師 大友克洋(Kosuke Kawamura)嘅畫作,一戴上頭已經與別不同,不過初推出時賣到成四千幾蚊就覺得有啲貴,現在旺角星際城市2樓 DMA泛音 做緊減價,Black/White原價$3,880,減價後$2,380;Oiled Leather 或 RE:construct Ver.1 原價$4,680,減價後$2,880,以呢個價買到呢個級數的耳機,重有大友克洋加持,真係有今生冇來世。
    查詢:3971 0242 DMA泛音

    您會感興趣的內容

    相關文章