更多

    微電腦行 Windows 單挑電視盒

    12c12ea80b89fe490618b49ffa3dd33f9c7585d5.jpg

    喺電視盒出現之前,HTPC 係用家們想喺電視睇戲嘅主要選擇,不過當年嘅 HTPC,話就話可以用 ITX 細機箱,不過事實上比起電視盒,體積上都仲有一大段距離,加上當年用嘅規格關係,開個 Windows 又慢又窒,最重要係個價平極都要二千蚊樓上,所以電視盒嘅出現似乎係必然,反正你喺廳最想都係睇戲啫,但近年因為 Windows 8 關係,呢類微電腦產品又似乎開始趕上電視盒,Size 仲有好似 Router 咁大咋。

    近排呢類微型電腦產品最有代表性就係呢部 Zotac PI321,鋪頭話佢只有兩部 iPhone 咁大,其實個規格咪又係同而家一眾裝咗 Windows 8 嘅平價 Tablet 一樣,不過轉咗做微電腦咁解。對用家嚟講佢好在有 64GB SSD,終於唔使得 32GB 就住就住,不過老老實實,你又想佢除咗 Office 同 Browser 之外仲想行到啲乜程式呢?

    查詢:Smart Digital(9028 6078)

    您會感興趣的內容

    相關文章