更多

    訂 iPhone 7 前要知的二三事

    Lawrence
    Lawrence
    《PCM》創刊編輯, 見證電腦由 Monochrome 到 3D,9.6Kbps 撥號到 5G 無線上網年代,DIY、攝影、影音、手機樣樣啱玩。

    明日(9月9日)下午3時又開始上網訂 iPhone 7 的時間,大家除了要準備好信用卡,還要想定訂邊款,實在想爆頭,有幾件小事,可能會幫到你快點落決定,一開始搶到機。

    1. 亮黑色 iPhone 7 最低消費 128GB

    有好多人而家用 iPhone,用到的容量都只係 16GB 到 32GB 中間,既然新 iPhone 7 最低容量已經升上 32GB,買最便宜的不就夠嗎?夠是夠,但如果無想買最有型的亮黑色,俾人一睇就知你換左機,對唔住,亮黑色 iPhone 7 最低消費 128GB,入場門檻 $6,388,亮黑色 iPhone 7 Plus 更加要 $7,388。除了對用家有影響,對炒家們影響更大,因為一直iPhone 炒價都是以最細容量型號最好炒,今次安排增加了炒家的入貨成本。

    iPhone 7 Black

    2. 亮黑色 iPhone 7 出街前要帶套

    今次的幾款新 iPhone 7 ,以首次推出的亮黑色最吸晴,相信也會最受觀迎。不過今日好多媒體都爭相報導,Apple在亮黑色 iPhone 7 的官方網頁,甚至是包裝盒上,都有段不尋常的警告字句,意思是指經拋光處理的亮黑色 iPhone 7 在日常使用情況下會容易出現花痕,建議購買機套保護。用亮黑色都係想裸跑Showoff,要帶套不如買普通黑色。

    Warning

    3. 充電兼聽歌要靠呢樣野

    iPhone 7 取消 3.5mm 耳機插改用 Lightning 插頭駁耳機,好多人都話反智,事關除了要換過 Lightning 耳機,最嚴重是聽歌時Lightning 插頭被佔用搞到充唔到電,又或者調轉。想煲住歌開工的唔通一定要用藍牙耳機?未必,Apple 今次就有為iPhone 7 推出新配色的 iPhone Lightning Dock,Dock 的背面除了有 Lightning 插頭,也有一個 3.5mm 耳機插頭,可以接番舊 Headpohne,不過呢個Dock 都有問題,就是睇影片是都是只能打直使用,無法用盡全屏幕同立體聲揚聲器。
    螢幕快照 2016-09-08 下午10.30.34

    您會感興趣的內容

    相關文章