更多

    踩 Trainer 新玩意 Zwift 帶你環球鬥車

    Mac
    Mac
    認為流動影響生活,生活也因為流動因而豐富。
    7dbdc23c92b86b17130ff8515383a8279c171390.jpg
    Zwift 連線後就可同世界各地不同有用此 App 的車友鬥車。

    Weekend 天氣好,出去踩車享受一下速度的快感與汗水都唔錯,不過響冷氣房一樣可以享受踩車落趣,仲可以同世界各地的朋友比賽!

    好多時唔得閒出去練車,便會利用訓練台在家中「操車」,多數都係跟 Programme 一邊睇電視一邊做,某程度上有時都會悶。點先可以踩訓練台時又唔悶呢?大家可以考慮安裝 Zwift呢個踩車專用軟件在電腦上面。只要你有訓練台,再買一條支援 ANT+ 功能的 Dongle,並在 PC 或 Mac 上面安裝 Zwift 就可開始。

    Zwift 容許用家裝扮一番才「上路」,它就像一個以踩車方式同不同朋友交流的平台,大家可在 Zwift 上面進行比賽,而且更有不同環境給大家騎乘,當然亦會顯示速度及迴轉速等數據。現時 Zwift 仍屬於 Beta 版本,可免費下載,會在家中踩訓練台的車友們真係要試試呀!官方網站:按此

    您會感興趣的內容

    相關文章